niedziela, 30 czerwca 2013

Obcinanie pazurów u psa

Wielu właścicieli psów ma problem z obcinaniem pazurków psom, więc chodzą do weterynarza, aby ten to za nich zrobił, co wiąże się z kolejnymi kosztami. W dzisiejszym poście opiszę wam jak całkowicie za darmo (jedyny koszt to kupienie obcinaczek, koszt <20>zł) obciąć pazurki naszemu pupilowi:
 Żeby powiększyć obrazek kliknij na niego :D
Typów obcinaczek jest wiele, ale zresztą jak wiele innych rzeczy nie każda jest dobra. Najlepiej o poradę spytać dobrego lekarza weterynarii, bo nie chcę wprowadzić was w błąd.

7 komentarzy:

  1. Super, na pewno spodoba się osobom, które zamierzają w przyszłości obcinać samodzielnie swojemu psiakowi pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i bardzo przydatna instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat.
    Nie mam psa, ale porady są pomysłowe.
    Czekam na kolejny post. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za spam, ale kiedy nowy post? Codziennie sprawdzam e-psiak... i Co? Nowego postu nie ma! ;D

      Usuń
  4. Bardzo fajny i przydatny post.
    Mojemu psiakowi pazurki obcina mama, bo on się tak tych obcinaczek boi, że ja bym go nie dała rady przy nich utrzymać ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post, właśnie muszę obciąc pazurki mojej suczce ;)
    dzięki! ;*

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to znaczy, że po obcięciu przerośniętego pazura w odpowiednim miejscu (bez krwawienia) spowoduje cofnięcie się rdzenia?
    proszę o odpowiedź, bo mam taki mały problem (chyba)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń