poniedziałek, 22 lipca 2013

Szelki dla psa

W dzisiejszym poście postaram się wam przybliżyć rodzaje tych szelek, które znam.
Szelki są dużo lepszym rozwiązaniem, niż obroża, zwłaszcza dla psów, które ciągną. Niestety nie każdy typ szelek jest odpowiedni.
Szelki spacerowe "V"
Są to najgorsze szelki, jakie możemy psu kupić, one strasznie niszczą kręgosłup zwierzęciu, ponad to są niewygodne, choć najbardziej popularne - bo tanie.
Szelki spacerowe "Guardy"
Są to w miarę dobre szelki, nadające się dla psa, który nie ciągnie. Są wygodne i nie niszczą kręgosłupa. Nadają się dla małych i również dużych psów.
Szelki "Norweskie"spacerowo - zaprzęgowe
Jak dla mnie są to jedne z najlepszych szelek. Jedyną ich wadą jest to, że nie produkują ich dla małych psów. Nie niszczą kręgosłupa, są wygodne i solidne.

Szelki typu Julius K-9 spacerowo - zaprzęgowe
Są równie dobre jak szelki Norweskie, nie nadają się do noszenia w upalne dni.
Szelki zaprzęgowe "Sledy"
Szelki nadające się dla większych psów, do biegania, do zaprzęgu.
Piszcie proszę o czym mam pisać bo brak mi pomysłów :)

6 komentarzy:

  1. Oh, nareszcie nowy post! Moja koleżanka ma Guardy, i są dla Yorka. Nie zaprzeczę - dobra rzecz. O, weź Huskana! Ty i brak weny? Proszę Cie! :D
    Napisz o:
    - Najstarszych rasach psów.
    - Karmienie psa.
    - Psy obronne.
    - Nauka zostawiania psa w domu.
    - Szampony dla psa. Jaki wybrać?
    - Psy szukają domu. Czyli linki do adopcji psiaków.
    - Jak się bawić z psem?
    Myślę że starczy. Mam nadzieje że dużo osób będzie brało udział w konkursie na blogu o Okruszku. Pozdrawiamy. !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post ;)
    Ty nie masz pomysłów? Nie wierzę :D
    W najbliższym czasie możesz napisać o przeróżnych rasach psów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę prosić o jakieś strony, czy coś, gdzie mogę poczytać o szkodliwości "Szelki spacerowe "V""?
    Bo pierwszy raz spotkałam się z opinią, że są złe, a ja tak w ogóle nie uważam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jeszcze dopowiem, że szelki norweskie jak najbardziej dla małego psa można kupić. Sama mam małe psiaki (4,5 oraz 6kg) i dla obu mam taki model szelek. Dla mniejszych psów, np. yorków też da się takie kupić ;).

    W Polsce od jakiegoś czasu można kupić też model "Y" :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. podajcie proszę jakieś linki, gdzie można kupić szelki norweskie dla Shih tzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ohmypet.pl/OhMyDog/Kategoria/szelki-sportowe,kia

      Usuń